Založ si blog

Nadšenec na Sahare

Príjemné, slnečné, letné, skoré ránko vám všetkým prajem.

Ako sa cítite v týchto saharských dňoch? Ja sa cítim ako sardinka vo vlastnej šťave sušená na priamom slnku. Lebo …

Nemôžem síce hýbať nohami, ale hlavou a rukami áno. A tak hýbem mozgom. Viete to urobiť aj vy? Som presvedčená, že áno. Veď viete vyrobiť úžasné vecičky. Originálne. Preto je vytvorená Sashe.

Ešte nemám účet na Sashe, ale vyrábam originálne vecičky celučký môj život. Úplne od malička. Som stále dieťa, hoci mi občiansky preukaz tvrdí niečo úplne iné. A ja mu aj tak neverím. Aj keď je to čierne na bielom. Aj …

Veď sa stále hrám. A učím. A čudujem. A … To robia deti. Tak som večné dieťa. A do svojich hier vťahujem ľudí vôkol mňa. Aj offline aj online. Veď sa stačí pozrieť na FB. Nájdete tam skupiny na učenie rôznych cudzích jazykov. Spojila som nadšených umelcov celého sveta pred mesiacom. Môžete ich úplne jednoducho nájsť. Stačí na FB napísať Nadšení umelci a hneď uvidíte tú medzinárodnú skupinu a môžete len kuknúť, niečo pridať, niečo …

Už pár dní funguje aj Úsmevná TV. Tiež je celosvetová. Je tu na FB.

A asi dva, či tri dni, je nová stránka. Úsmevný Zvolen. Je to na podporu nás všetkých. Takže …

Som veľmi rada, že môžem podporovať šikovných ľudí zo Slovenska. Som nadšený originál, či originálny nadšenec všetkého pekného, čo viete vytvoriť. Ste super. 🙂

PS: Tieto riadky som písala pred pár dňami. Stále sú aktuálne.

PSS: Už existuje aj stránka Dobrí ľudia. Vytvorila som ju pre všetkých ľudí dobrej vôle. Pravdaže, je medzinárodná. Super sme sa rozbehli. Budem pokračovať v mojom sne. Dávnom sne. Spojiť ľudí sveta, ktorí majú zdravý rozum a chcú a vedia zachrániť tento náš pestrý svet. Veď my si ho nedáme zničiť pár ľudkom, ktorí majú choré myšlienky, ktorí podľa týchto svojich utkvelých predstavách o svojej nadradenosti sú podporovaní ďalšími chorými ľudkami, a vedú náš svet do záhuby. Ale nás, dobrých ľudí so zdravým, sedliackym rozumom je na svete oveľa viac. My sa nedáme zničiť. Teda aspoň v to pevne verím. Veď história sa opakuje. Znova a znova a … Som vyštudovaná historička, tak to musím vedieť. … Som aj nadšený historik, či historický nadšenec. Toto a ešte všeličo iné som ja…. Uf, ak ste nezaspali pri mojich riadkoch, tak vám srdečne gratulujem. … Prajem vám príjemnú nedeľu. 🙂 🙂 🙂

Letná jazda za dobrodružstvom

11.08.2024

Príjemné ránko vám všetkým prajem. Včera bol piatok. Krásne lenivý, slnečný, teplý, prázdninový deň. … Ako stvorený na objavovanie niečoho nového, výnimočného. A tak … Vymyslela som výletík do Banskej Štiavnice. Je to moja srdcovka. Veď som písala diplomovú prácu na tému Profesijné bratstvá v banských mestách v stredoveku a začiatkom novoveku, ktoré boli [...]

F1 v priamom prenose

29.06.2024

Príjemné, letné, prázdninové ráno vám všetkým prajem. Teda všetkým školopovinným študáčikom a ich rodičom a prarodičom a … Už ste rozmýšľali čo budete dnes robiť? Len tak zľahka sa odreagujete od starostí všedných dní, či pôjdete na maltu a výsledkom vašej niekoľkomesačnej činnosti bude novučičký domček? Kým manžel ešte spí, mám more času pre [...]

Hra farieb

17.06.2024

O hre farieb na skle Nedeľa skoro ráno. Boli sme na výtvarnom workshope v Ružinej.. Ráno, ešte takmer všetci účastníci workshopu spali, sme my dve ranné vtáčatká, už išli do ateliéru, kde boli všetky obrazy, čo sme maľovali na workshope. Niektoré boli namaľované úplne, niektoré len z časti. Okrem spomínaných obrazov stoly boli plné maliarskych potrieb. Celá [...]

Dóm sv. Alžbety

Košický Dóm sv. Alžbety obsadila polícia. Cirkvi tam niekto nahlásil bombu

06.09.2024 10:07

Na správu reagovala aj samotná cirkev.

Nemecko SR Hokej EHCH MS2019 príprava vlajka Slovensko

Slovensko by malo vypovedať dohovor o úprave štátneho občianstva

06.09.2024 09:49

Dohovor tak zbavuje deti s dvojakým štátnym občianstvom jedného občianstva.

Jaroslav Haščák

Haščákovi a ďalším osobám zrušili obvinenia v kauze Gorila. Podľa krajského prokurátora chýbali dôkazy

06.09.2024 09:00

Podľa právneho zástupcu podnikateľa Jaroslava Haščáka ide o definitívny koniec tohto prípadu.

cichanovská

Vandali poškodili v Litve viacero budov, exulantka Cichanovská obviňuje Lukašenkov režim

06.09.2024 08:30

Pred sídlom istej bieloruskej mimovládnej organizácie navyše bolo farbou napísané: "Bieloruskí paraziti tu nemajú miesto".

ingpetr

S úsmevom je život krajší. Aký budú mať deň ľudia vo vašej blízkosti, keď im s úsmevom poviete : "Dobré ráno?" Skúste to urobiť a uvidíte ich pozitívnu reakciu. Veľa šťastia prajem.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 72
Celková čítanosť: 137389x
Priemerná čítanosť článkov: 1908x

Autor blogu