Založ si blog

Archív: august, 2021

Slovenčina naša krásna

Slovenčina je krásny, ľubozvučný jazyk. Ale má ťažkú gramatiku. Aspoň ľudia z iných krajín to tak vnímajú. Vyštudovala som učiteľstvo nemeckého jazyka a histórie. Pri výučbe používam metódy celostnej pedagogiky. To znamená, že na hodine nielen preberám učivo v učebnici, ale pracujem aj s obrázkami, pesničkami, videami. Moji študenti vnímajú môj hlas, […]

Pokračovanie článku

Veverička či mačička?

Včera som sa zobudila pomerne skoro. Ale u mňa to nie je nič nové. Som ranné vtáča odmalička. Už si aj manžel zvykol, že som hore a on ešte sladko sníva svoje živé sny. Takže vonku sa už začínal prebúdzať deň, keď som nesmelo otvorila oči a neveriacky pozrela na svietiace hodiny, ktoré mám presne oproti posteli. A tam svietili číslice … . Po desiatich minútach […]

Pokračovanie článku

Sú sociálne siete na niečo dobré?

Je lenivý, horúci. júlový deň. Všetci, teda takmer všetci moji študenti majú dovolenku. Slnia sa na pláži pri mori, užívajú si dni plné ničoho. Žiadna práca, len zábava. Iba ja … Vôbec mi nevadí, že pracujem aj cez leto. Učím totiž veľmi rada. Niekedy mám aj veeeľa hodín v jeden deň. Ale inokedy len pár hodín do dňa. Začínam pomerne skoro ráno a končím […]

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

26.07.2024 13:32

Generálny prokurátor Maroš Žilinka k výhrade EÚ k paragrafu 363. Podľa ústavného súdu nepredstavuje zásah do práva na súdnu či inú právnu ochranu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

ingpetr

S úsmevom je život krajší. Aký budú mať deň ľudia vo vašej blízkosti, keď im s úsmevom poviete : "Dobré ráno?" Skúste to urobiť a uvidíte ich pozitívnu reakciu. Veľa šťastia prajem.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 71
Celková čítanosť: 135181x
Priemerná čítanosť článkov: 1904x

Autor blogu