Založ si blog

Milá mačička, alebo nie?

Čierna mačka. Je to milé zvieratko, ktoré má kožúšok čierne ako uhoľ. Je ako stvorené na hladkanie. Počúvať jeho spokojné pradenie je celkom milá zábava. Nuž …

Nie všetci ľudia majú na čierne mačky rovnaký názor ako ja. Je mnoho takých, ktorí sa ježia už len pri myšlienke stretnutia s takouto mačkou na ulici.

Jedného aprílového, krásne slnečného popoludnia na prechádzke som stretla takúto milú, čiernu mačku.

Túto mačičku som zazrela už z diaľky ako kráčala po chodníku na opačnej strane ulice. Potom prešla cez cestu a mala namierené do dvora rodinného domu. Ja som stála pri tom rodinnom dome. Milá mačička prešla až tesne k plotu do dvora. Stále sa dívala jedným očkom na mňa. Náhle si rozmyslela svoju pôvodnú myšlienku.

Otočila sa a prechádzala cez cestu späť na opačnú stranu ulice. Pri tom prechádzaní ju takmer prešlo auto, ktoré sa náhle objavilo na tej ľudoprázdnej ulici. Mačička mala aj šťastie a tak nakoniec prešla na opačný koniec ulice. Chvíľu váhala čo urobí a po pár sekundách znovu nabrala odvahu ísť do dvora rodinného domu. Oblúkom sa mi vyhla a šťastne a ladne sa pretiahla pomerne úzkym otvorom plota. Viac si ma nevšímala a odkráčala preč. Pravdaže, že tento zážitok s milou mačičkou som si aj odfotila. Veď som aj vášnivý fotograf.

Láska je láska

05.03.2023

Láska je láska. Je to najkrajší cit, ktorého je človek schopný. Každý človek miluje. Dieťa sa narodí a miluje svoju mamičku. Cíti jej tlkot srdca už dávno pred narodením. Vie, kedy je hladná, kedy sa smeje, kedy plače, kedy je pokojná, kedy je rozrušená. Lebo … Po narodení a zorientovaní sa vo svete šoubiznisu, sa učí mať rado svojho otecka, bračekov, sestričky. [...]

Povesti naše milé

26.02.2023

Včera bol krásne škaredý deň. Prečo krásny? Nuž, lebo som doobeda učila mojich milých študentov päť hodín slovenčinu a poobede som mala stretnutie s priateľmi, pekným slovom a piesňami. Ako je to možné? Lebo … O stretnutí s mojím priateľom spisovateľom Antonom Pižurným som vedela už dlhšie, len som nepostrehla v záplave pracovných povinností, že sa [...]

Piatok trinásteho – šťastie či nešťastie? ??

14.01.2023

Piatok. Deň ako každý iný a predsa iný. Len niekoľko piatkov do roka či pár rôčkov je piatok trinásteho. Prečo je to dôležité? Nuž pre niekoho je to dôvod na paniku, pre iného zas nie. Patrím k tým druhým ľudkom. Moja mamička sa narodila trinásteho. Nebol to síce piatok, ale zábavy s tým dátumom si užila viac než dosť. Ako dieťa bola veselá, všade bola, všetko [...]

zuby, zubár, čeľustný ortopéd, strojček, zubný strojček

Najvychytenejšie destinácie zubnej turistiky: Hrozí exodus Slovákov za lacnejším chrupom? Pozor na riziká, hovoria experti

25.04.2024 05:00

Kým pre našincov sú často výhodnejšie ceny za hranicami, za slovenskými zubármi cestujú pacienti aj z USA.

Matúš Šutaj Eštok, Vianoce, hasiči, policajti, Štedrý deň

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenam

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

ingpetr

S úsmevom je život krajší. Aký budú mať deň ľudia vo vašej blízkosti, keď im s úsmevom poviete : "Dobré ráno?" Skúste to urobiť a uvidíte ich pozitívnu reakciu. Veľa šťastia prajem.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 65
Celková čítanosť: 127222x
Priemerná čítanosť článkov: 1957x

Autor blogu