Založ si blog

Galéria v obývačke

Dobré ráno milí priatelia.

Dnešná otázka znie: Susedia a skutočný príbeh s nimi.

Moja odpoveď znie: Mám veľmi milých susedov. Poznáme sa už viac ako tri desaťročia. Ale … Počas týchto rokov, sme si odskočili do neďalekého kúpeľného mestečka. Prežili sme tam krásnych 12 rokov. Vďaka náhode, ale peknej náhode, sme sa znovu ocitli na tomto našom obľúbenom sídlisku.

Mnohí bývalí susedia z tohto starého sídliska sa odsťahovali. Ale taká polovica pôvodných susedov stále býva vo svojich bytoch a bytíkoch. Väčšina z nich si ani nevšimla, že sme sa stratili z ich životov. Veď mali svoje problémy. Ale …

Bývame v byte nad bytom, kde býva moja veľmi dobrá suseda, ktorá sa stala mojou výbornou kamarátkou. Zoznámili sme sa pred pár desiatkami rokov na rekvalifikačnom kurze: Opatrovanie detí v domácom prostredí. Už na tomto kurze sme sa spolu veľa smiali. Hneď sme zistili, že pochádzame z rovnakého kraja.

Táto moja susedka-kamarátka je veľmi veselá osôbka, plná elánu, stále ju stretávam na mojich denno-denných prechádzkach. Občas sa aj na chvíľu stretneme buď u nich doma alebo u nás.

Maľujem aj obrazy a obrázky. Keď sme sa raz skoro ráno stretli na ulici, medzi rečou sa mi posťažovala, že ešte nemá nič pekné pre svoju kolegyňu k narodeninám. Teda bývalú kolegyňu. Chcela ju prekvapiť niečím pekným, aby mala pekný deň. Takže prišla táto moja kamarátka Elenka k nám a prekvapene skonštatovala, že v obývačke máme galériu.

Má pravdu. Naozaj to u nás tak vyzerá. Obrázok pre jej bývalú kolegyňu som namaľovala za chvíľu. Milá oslávenkyňa bola poriadne prekvapená, keď jej Elenka dala okrem kvietkov, dezertu aj obraz.

Takýchto veselých príhod s Elenkou aj ostatnými milými susedmi mám neúrekom.

Láska je láska

05.03.2023

Láska je láska. Je to najkrajší cit, ktorého je človek schopný. Každý človek miluje. Dieťa sa narodí a miluje svoju mamičku. Cíti jej tlkot srdca už dávno pred narodením. Vie, kedy je hladná, kedy sa smeje, kedy plače, kedy je pokojná, kedy je rozrušená. Lebo … Po narodení a zorientovaní sa vo svete šoubiznisu, sa učí mať rado svojho otecka, bračekov, sestričky. [...]

Povesti naše milé

26.02.2023

Včera bol krásne škaredý deň. Prečo krásny? Nuž, lebo som doobeda učila mojich milých študentov päť hodín slovenčinu a poobede som mala stretnutie s priateľmi, pekným slovom a piesňami. Ako je to možné? Lebo … O stretnutí s mojím priateľom spisovateľom Antonom Pižurným som vedela už dlhšie, len som nepostrehla v záplave pracovných povinností, že sa [...]

Piatok trinásteho – šťastie či nešťastie? ??

14.01.2023

Piatok. Deň ako každý iný a predsa iný. Len niekoľko piatkov do roka či pár rôčkov je piatok trinásteho. Prečo je to dôležité? Nuž pre niekoho je to dôvod na paniku, pre iného zas nie. Patrím k tým druhým ľudkom. Moja mamička sa narodila trinásteho. Nebol to síce piatok, ale zábavy s tým dátumom si užila viac než dosť. Ako dieťa bola veselá, všade bola, všetko [...]

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

ingpetr

S úsmevom je život krajší. Aký budú mať deň ľudia vo vašej blízkosti, keď im s úsmevom poviete : "Dobré ráno?" Skúste to urobiť a uvidíte ich pozitívnu reakciu. Veľa šťastia prajem.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 65
Celková čítanosť: 127207x
Priemerná čítanosť článkov: 1957x

Autor blogu