Založ si blog

Čo je nové v politike?

Čo je nové v politike?
Nič a predsa všetko.

Nič sa nezmenilo na žabo-myších vojnách medzi jednotlivými predstaviteľmi našej vládnej elity. Všetko asi preto, lebo sa im trasie stolička pod zadkom.

Uvidíme čo z toho bude.

Nechám sa prekvapiť.

A čo vy???

Neskoro večer, včera, keď som nemohla spať, tak som si vypočula zaujímavý dokument v televízii. Venovala som sa pleteniu roláka a popritom som počúvala telku. A tam dávali asi hodinový dokument ako sa menila politika v Európe v 20. storočí. Hovorili česky, rusky, nemecky, maďarsky a pravdaže aj slovensky. Všetko som rozumela. Len občas som zdvihla zrak od roláka na televízor. Tam boli titulky so všetkým, čo archívne zábery a záznamy hlásali. Je fajn rozumieť viacerým jazykom. Tiež rozprávam viacerými jazykmi. Som teda aj polyglot. A s radosťou sa učím ďalšie cudzie jazyky. Veď je to celkom jednoduché. Neveríte? Skúste kuknúť do mojej jazykovej školy hrou na webnode.

Láska je láska

05.03.2023

Láska je láska. Je to najkrajší cit, ktorého je človek schopný. Každý človek miluje. Dieťa sa narodí a miluje svoju mamičku. Cíti jej tlkot srdca už dávno pred narodením. Vie, kedy je hladná, kedy sa smeje, kedy plače, kedy je pokojná, kedy je rozrušená. Lebo … Po narodení a zorientovaní sa vo svete šoubiznisu, sa učí mať rado svojho otecka, bračekov, sestričky. [...]

Povesti naše milé

26.02.2023

Včera bol krásne škaredý deň. Prečo krásny? Nuž, lebo som doobeda učila mojich milých študentov päť hodín slovenčinu a poobede som mala stretnutie s priateľmi, pekným slovom a piesňami. Ako je to možné? Lebo … O stretnutí s mojím priateľom spisovateľom Antonom Pižurným som vedela už dlhšie, len som nepostrehla v záplave pracovných povinností, že sa [...]

Piatok trinásteho – šťastie či nešťastie? ??

14.01.2023

Piatok. Deň ako každý iný a predsa iný. Len niekoľko piatkov do roka či pár rôčkov je piatok trinásteho. Prečo je to dôležité? Nuž pre niekoho je to dôvod na paniku, pre iného zas nie. Patrím k tým druhým ľudkom. Moja mamička sa narodila trinásteho. Nebol to síce piatok, ale zábavy s tým dátumom si užila viac než dosť. Ako dieťa bola veselá, všade bola, všetko [...]

Tádž Mahal, mReportér

Jeden z novodobých divov sveta, ktorý stavali viac ako dvadsať rokov. Majestátna stavba je považovaná za symbol Indie

19.03.2024 05:00

Nášmu mReportérovi sa podarilo zachytiť pekné zábery priamo z Indie.

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

ingpetr

S úsmevom je život krajší. Aký budú mať deň ľudia vo vašej blízkosti, keď im s úsmevom poviete : "Dobré ráno?" Skúste to urobiť a uvidíte ich pozitívnu reakciu. Veľa šťastia prajem.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 65
Celková čítanosť: 126386x
Priemerná čítanosť článkov: 1944x

Autor blogu