Čo je nové v politike?

9. decembra 2022, ingpetr, budú lietať triesky Keď sa nahnevám

Čo je nové v politike?
Nič a predsa všetko.

Nič sa nezmenilo na žabo-myších vojnách medzi jednotlivými predstaviteľmi našej vládnej elity. Všetko asi preto, lebo sa im trasie stolička pod zadkom.

Uvidíme čo z toho bude.

Nechám sa prekvapiť.

A čo vy???

Neskoro večer, včera, keď som nemohla spať, tak som si vypočula zaujímavý dokument v televízii. Venovala som sa pleteniu roláka a popritom som počúvala telku. A tam dávali asi hodinový dokument ako sa menila politika v Európe v 20. storočí. Hovorili česky, rusky, nemecky, maďarsky a pravdaže aj slovensky. Všetko som rozumela. Len občas som zdvihla zrak od roláka na televízor. Tam boli titulky so všetkým, čo archívne zábery a záznamy hlásali. Je fajn rozumieť viacerým jazykom. Tiež rozprávam viacerými jazykmi. Som teda aj polyglot. A s radosťou sa učím ďalšie cudzie jazyky. Veď je to celkom jednoduché. Neveríte? Skúste kuknúť do mojej jazykovej školy hrou na webnode.